Undran... full av beundran.

img_6852 (MMS)

. Ja, nog för att min ålder kanske borde indikera på att jag har lång erfarenhet av kvinnligt skit med bindor och tamponger. Men så är inte fallet. Långt ifrån. Jag har varit lyckligt befriad under många år... Så nu när jag skall söka rätt på rätt skit så finns det långa hyllor av alternativ. Vad väljer man? Och vadan denna mångfald? Jag är helt övertygad om att mängden fittor inte ökat, men kanske kan det ha med underklädernas variation... Hrm... Hur som helst så får jag inte tillräckligt med svar på mina frågor, då det bara kommer nya när jag ser att de numera säljs med smak. Eller har jag missuppfattat det? - "Nej love, inget oralsex idag... sug en stund på bindan ist, den innehåller advokado." Eller... är det till för själva placeringen? Vem fan bryr sig om jag har advokado mellan benen eller inte? Om jag inte byter stinker det ju mensbinda iaf......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0