Stolt mamma = jag

img_4386 (MMS)

. Somnade av ren utmattning över biologiboken vi 17 tiden idag. Kidsen var så enormt gulliga att de efter en stund väckte mig med orden: "middagen är klar". Så det var bara att kliva upp till dukat bord, äta mat... Och sedan plugga igen, för se så fin diskbänken var trots att de lagat middagen! Stolt är jag! Duktiga är de!! Phipi var i Väsby hela dagen, så nu har vi tre barnvakter där som trivs med Phipi, och som Phipi trivs med. Samt att vi har underbaringarna S på fredagar och T som erbjudit sig... Ska försöka plussa ihop det så vi iaf kan vara lokalt på torsdagar, så vi kan glida iväg till öppna förskolan. Blev så glad när jag upptäckte att Phipi är hemma då :) Vänner, fika och Phipi får leka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0