Paus...

I ren desperat gärning, för att ha en chans att kunna räkna något samtidigt som maken skulle kunna fixa med de äldre barnen UTAN att ha mini springandes runt benen i de mest opraktiska habarnspringandesruntbenen situationer, så drog jag till Syrran i Våla över helgen.
Tanken var först att endast våldgästa över fredagen, men sedan beslöt jag mig för att koncentrera mig på studierna varje vaken timme... och det kunde jag bara göra där.

Jag hann massor.... men dessvärre inte ens i närheten av vad jag skulle ha behövt räkna. Skulle kunna skriva en hel radda om hur jobbigt det är, men jag orkar faktiskt inte.

I morgon skall provet in, och jag har inte gjort klart det.
Om en vecka skall ett helt uppdrag för Biologin vara klart och inne... och jag har inte ens öppnat för att se vad det är jag skall läsa.

Det är en aningens för mycket runt om just nu, men jag orkar inte skriva om allt.
Till vilken nytta skulle det vara liksom, det ändrar ju inte det faktum om att dygnet endast har 24 timmar.
Oavsett hur jag gör.

Aja... helgen är slut nu iaf... för er som haft helg.
Tack syrran för att du offrade din!


Ps
Jag har även noterat väldigt väl, att mitt desperatabehovefterhemskaohälsosammasockerkickar, har funnit sin plats på delar av den kropp jag länge svält på detta....
FAN! Måste börja om.... kanske blir jag piggar om jag börjar äta nyttigare ;-)
Mmmm.... recept på "kickshakes" efterlyses!
Ni vet... de där: Nuskadurensaurkroppenmedäckligsmoothie recept ala Anna Skipper (hon tar betalt för sina - duh)

Sväljer ner det med en kaka..... Dags att börja om igen....
Ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0