MEN VAD I HELVETE!!


Nu väntat i kön i 15 min, eftersom det inte går att bli omkopplad så de ringer upp mig.
15 jävla minuter av tid jag inte har.
Sedan svarar de.... och det bryts.
Ringer upp igen, och då skall jag vänta i 24 min.... (tid tog det 5 min mer än de sa)

Maken i kväll: "Sååååå.... Vad har du gjort idag?"
Jag hysteriskt stressad och gråtfärdig: "Ringt ETT samtal och gjort TVÅ mattetal!!"


Hrm....
"Din beräknade väntetid är 19 min. Din plats i kön är 2 (skall de ha lunch emellan eller?)"
"Vill du bli uppringd, med bibehållen plats i kön: tryck #"
Jag trycker:
"Just nu kan vi inte ringa upp dig, eftersom kön är full"


Ungefär som flickscouterna som knackar dörr och säljer kakor.
- Vill du köpa kakor?
- Ja, tack!
- Tyvärr, vi har inga kakor....






Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-mandag-3.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-26 @ 17:56:12
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Satu

Min älskade vän!!!! Du gör ett helt fantastiskt jobb. Få klarar det du genomför varje dag. Du finns i mina tankar <3 kramar

2011-09-26 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0