Borde jag eller?

Egentligen borde jag väl dra på mig träningskläderna och bege mig ut på en rask promenad så jag vaknar. Men istället sjönk jag ner i soffan tillsammans med min mattebok och började.
Självfallet en paus för kaffe....

När jag har frågor och bestämt mig för att kolla upp eller göra en sak, så vill jag göra det på en gång.
NU!
Då kan det vara lite jobbigt med mailkontakt och typ helger... då ingen jobbar (förutom min make och de andra som behövs på en helg)... men ingen jobbar på de ställen där jag vill ha kontakt.

Äh... nu är kaffet snart drickbart, och jag skall sjunka ner i böckerna igen och ta tillvara på tiden. Kanske kan jag komma iväg på en sällskapspromis på tisdag.... det skulle vara extremt skönt faktiskt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0