Alltid samma resultat.

. Jag bokar upp fast jag verkligen försöker låta bli. När 7 av 10 saker ändras, blir minsta lilla för mycket. Fullt upp, dålig sömn, och andras åsikter som jag måste slösa energi, jag inte har, till att försvara mig med. Att det ska vara så svårt att säga nej? Med alla förhinder, allt oplanerat strul gör att det bara blir mina studier som blir lidandes i slutändan iaf. Två dagars studier hade jag på mig..... Fortsätter det så här i morgon med så kommer jag tvingas ställa in Ullared, för jag kan verkligen inte planera in att slösa en hel dag, när så många dagar ofrivilligt försvinner...... Detta trots att vi verkligen försöker pussla med tider och de få barnvakts möjligheterna vi har. Efter helgen stänger jag av allt, orken är slut. Uppdatering: Ullared är inställt för min del :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0