Woooohoooo...!

Det är tänkt att jag nu skulle sitta och plugga en stund.
Så länge jag orkar.
Frågan är bara HUR länge blir det då eftersom jag faktiskt mer än gärna skulle gå och knoppa in redan nu.

Men.
Prov i morgon, ett kapitel kvar samt ett lab att göra.
Känns lite som om ... ja, morgondagen kommer gå åt till studier helt enkelt!

Knoll och Tott kom fram till mig idag när jag pratade till dem!
Yeayh!
Tror de gillar sin nya boning bra mycket mer nu när Tuppen är borta från deras ankstjärtar. Jag skulle heller inte gilla att bli pickad i röven dag ut och dag in, så jag förstår dem helt.

Slår vad om att de härliga höstlöven kommer vara borta i från träden innan jag lyckas pallra mig ut på en fotorunda. Längtar efter att kunna få lite tid över till att kanske ta Embla på en liten promis... har inte nojsat med henne sen i somras :'(




Nu... bacilusker, celler, molekyler och allt annat tjafs som jag inte fattar ngt av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0