Pigg som en lärka!

Provet skickades in i går, och jag har nu ca 2 veckor på mig att studera inför de sista två skriftliga proven, samt de två muntliga slutproven som är på hela boken.
Vi tänker inte, vi gör bara.

Amitiös som jag är, så sätter jag genast igång med studierna när jag vaknar.
Jag snoozade inte en enda gång och jag segade absolut inte ihop i soffan, med en kopp nybryggt kaffe, när jag varit och lämnat barnen på skolan. Aldrig någonsin att tankarna för det mesta just nu kretsar runt att krypa tillbaka ner i sängen och sova bort förkylning och huvudvärk, och jag messade abstolut inte en vän för att se om de var vakna för en snabb kopp kaffe.... för det har jag verkligen inte tid med.

Nej, vill jag komma någon vart, så är det bara framåt som gäller!!



... jag ska bara....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0