Solstrålar!

Ahhh... Sol igen.

Hur kommer det sig att jag längtar efter solen när den är borta, men inte tar tillvara på den när den väl är här?

Igår när jag var hos syster i ett försök till att dumpa mini, som dock gick mindre bra pga mitt behov av kaffe och snack samt minis extrema mammighet, så ramlade jag på stenplattorna.
Hade Mini i famnen, annars tror jag inte att det blivit så illa.
Valet stod mellan att skada henne, eller skada mig själv.

Beslutet var simpelt och ist för att ramla rakt fram så vred jag mig och tog emot mig med benet, vilket i sin tur resulterade i ett par shorts mindre i garderoben samt hemska( ja, jag vet att jag är kinkig) skrubbsår på vrist och knä.
Små visserligen, men ett av dem svider som FAN och sitter precis i vecket mellan fot och ben.....
Där skokanten brukar vara på ex promenadskor eller löparpjuck.
Litet men ack så ömt....

Men mini klarade sig iaf.
Hon såg mest ut att fundera på vad 17 JAG pysslade med.... nere på backen och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0