Sjukt galet!

Vad är det med sjuka barn och kopplingen till deras mamma?
Nog för att maken skulle upp 05.30 i morse och behövde sin sömn, men det slog mig hur fast besluten mini var att klänga på mig.
Visserligen drog hon ett par klängningar även på sin far, men han märkte som tur är inget. Och jag lider faktiskt mer av min egna brist på sömn, även om jag får sova ikapp på morgnen sen (vaknade 09.25).
Ego som jag är.
Inte kan jag slappna av förrän hon sover ostört heller.... så det räcker inte med att hon somnar om, jag måste se så hon inte vaknar igen, eller om hon sover oroligt.

Nu har vi alltså feber igen.
VAD ÄR DET HÄR?
Notera att vi hade en däjt med E och M idag, som vi såg fram emot.
ALLTID när vi ska träffas, så blir någon sjuk!
DET är sjukt!


Placerad i saccosäcken med tubbiefilmerna i högsta hugg, och spanar på .... just det... Teletubbies!
Med en temp på 38,1°C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0