Love u man!



Jag och maken hade ett väldigt djupt samtal i kväll.
Eller... jag pratade det språk jag har lärt mig, men jag är lite fundersam över hans svar.
Spelade för säkerhets skull in det så jag kan kolla i morgon att jag inte missat något.

♥        ♥       ♥

Han är så go, att han hade tänkt smita iväg och fixa en morsdagpresent till mig (undrar om jag tagit över rollen som hans mamma....). Men jag snodde "körningen" av honom och då kom han inte iväg.
- "Men älskling då! Det är ju tanken som räknas" säger jag. "Då kan du ju säga vad det var du tänkte iaf"
Han berättar att han tänkt svänga förbi blomstergrejen i gåvan och köpt ett träd till mig.
Till min (ok, våran) trädgård!
- "Då gäller inte tanken. Du får fixa reincheck på den presenten" .... för den vill jag ju faktiskt ha.

♥Av mina snuttiga bebisar fick jag en jättefin sked med blommor på, och en tygros ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0