Jag tänkte...

Gräva potatisland - pass
Gräva grund till växthus - pass
Stapla ved - pass
Dammsuga och skura golv - √
Åka till Bauhaus - pass
Putsa väggar och lister (de som har/har haft en boxer vet vad jag menar) - halft pass, halft √
Tvätta fönster - pass
Vattna blommor - √
Tvätta toaletterna - √
Plocka bort saker som ligger överallt - pass
Deklarera - √
Titta på film med maken - pass
Motionspromenad - pass

När jag staplar upp det så här så känns det inte direkt som om jag tänkt till ordentligt när jag skrev min "to do list", och inte heller känns det som om jag fick mycket gjort.
Återigen glömde jag bort att jag har en nyfiken 1 åring med mig överallt.

Eller... tar tillbaka det där.
OM hon vore med mig överallt, så skulle jag fortfarande kunna göra delar av detta.
Men när hon sticker iväg själv, så måste jag gå efter.
Populära ställen är:
Hönshuset (Stubbar och stenar utanför - som det står Phipi på)
Diket
Bäcken
Stenplattorna

Av någon anledning vill hon inte stå stilla bredvid mig när jag gräver trädgårdsland i flera timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0