Hur var det nu?

Emilia har fallit för Irlands bidrag till Eurovisionsfestivalen, och jag är faktiskt böjd att hålla med henne lite.
Härlig klang i låten, men titta inte på ungarna FÖR GUDS SKULL!

Påminner mig faktiskt lite om Bros, som jag själv lyssnade på när jag var ung. Typ i Emilias ålder.... så jag skulle visa henne dem och finner ett klipp från slutet på det glada 80talet (-89 för att vara mer exakt).
När jag hör tonerna kändes det som igår:
" When will I, will I be faaaamous!"

Sen påpekar den ungen att det var 22 år sedan..........




Kommentarer
Postat av: Kusin Fröken UR

Själv får jag en släng av "gumsjuka" när jag ser Irlands-bidrag.

2011-05-24 @ 20:59:34
Postat av: Cin

Hi hi

2011-05-24 @ 21:30:54
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0