Gaahhhh

Ja, vad ska jag säga.
En knippe negativitet och grinande "jag tycker så synd om mig själv" dök in i bloggen när jag legat och läst biologi till kl 01, Phipi vaknat 3 gånger och sedan beslutar sig för att vakna helt 04.40
Kanske inte så konstigt.
Paniken över studierna börjar växa igen, självklart... det närmar sig uppdrag nr 2 och jag vill gärna ha stenkoll som alltid.
Fullt medveten om att studierna kommer ta mestadels av min lediga tid för att jag ska hinna söka in när jag vill. Men samma gäller där som med allt annat.
Planering är A och O!

Så, bit ihop... gilla läget och gör det bästa av situationen.
Annars mår jag skit, och alla runt mig.
Njuta av dagen!! det blir vad man gör det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0