Fåglarna kvittrar

Så brukar det iaf vara normalt sett... men nu tror jag snarare de skriker.
Vår kvittret: "Nu blir det vår, nu blir det vår" har bytts ut mot "Vart FAN lade jag vinterfjädrarna, någon som sett mina vinter fjädrar?!!"

Lyckligtvis tillhör inte vi de som har snö på backen... ännu. Men det lär ju komma.

Dagen började med ett utbrott på småsaker. Jag hinner inte tvätta och när kidsen inte har saker att ta på sig blir det hybris. De två äldre ryker ihop, eftersom den enklaste lösningen oftast är att ta från den andre.
Passande eftersom dagen ändå är förstörd pga vädret, att tvätta och sy hela dagen!
Inte att förglömma bakningen inför helgen också.
Käre maken anmälde barnen glatt, och de tycker det är jättekul... men av någon anledning står jag helt sonika ensammen kvar när det gäller att fixa allt.
Surprise!!
Konstigt att man får hybris.....

Mitt tidsupplägg gällande studierna funkar inte, så jag måste tänka om. Plugga på kvällen/natten ist ger bra mycket mer tid i "rad" än att ta ngn timme här och timme där.
Det tar tid att komma in i organiseringen av det hela, och organisering har dessutom inte en bra prioritering på min "know how" stege.

Mitt i allt skit så blöder jag pga spiral jäveln och sex är det minsta jag tänker på. Kroppen skriker om det, som abstinens... men det är en bristvara just nu....

Nu blev det alldeles för tyst, måste kolla mini.... tystnad brukar innebära att man gör saker man inte borde.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som det är någon som har det lite tufft just nu. Ska vi rädda varandra :)

2011-05-03 @ 17:00:45
Postat av: Cin

Jaaaa!

Let´s run away!!! och bara ha trevligt tillsammans :-)

kram

2011-05-03 @ 19:50:54
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0