Besviken

Jag har läst så ögonen blöder.
Jag har antecknat så händerna värker.
Bara jag läser en skriven text numera, så värker skallen.

Men jag fattar fan fortfarande ingenting.

Inser att jag nu lagt ner så mycket tid på Kemin så även Biologin blivit lidande.
Nu vill jag bara lägga mig ner och gråta av besvikelse över mig själv och min egna kapacitet.
HUR kan man vara så jävla trögfattad att inte en lärobok och 50 11 tusen olika internet sidor, inte ens klarar av att förklara den enklaste lilla pluttfaktor som varenda jävla fråga på proven är uppbyggda av?

JAG VILL FÖRSTÅ!!!!
JÄVLA SKIT HELVETES BAJSRÖVAMÖBA!

Kommentarer
Postat av: als

Men lilla vän, ett sånt språk ni använder.

Take a break så hoppas jag att det löser sej.

Trevlig lördagskväll önskar jag i alla fall!

2011-05-14 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0