Bakis....

Jag drack inget i går.
Jag körde.

Trots detta har jag drabbats av baksmällans negativa sidor.
Segheten.
Så då kan man ju ifrågasätta mitt beslut om att: "Dricker jag blir jag bakis, och därför dricker jag inte utan kör"
Jag fick inte ta del av den glada schmutta tillvaron som alkohol kan ge, men ändå den negativa baksidan av baksmälla.
How come?

Självfallet är det min käre makes fel.
Han har legat hela natten och andats ångor rakt på mig, och därför har även min kropp sugit i sig den bit som ger baksmälla.
Det kan alltid vändas till att vara makens fel....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej då inte ångorna,brist på sömn...så man kan lika gärna ta ett par glas...men då har man tyvärr ngt att skylla tröttheten på!!! Kraaaam

2011-05-01 @ 13:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0