Vilken dag!

Solen sken med sina varma strålar och vinden ven med sin iskalla kyla.
VARFÖR måste dessa två vara sådana bundisar just nu när jag bara vill sitta på trappan och sola mitt fläckiga (inte ännu, men det kommer bli) ansikte, med en kaffekopp i handen?
Vi var ute en stund iaf och gick en promenad.
Men sen fick vi gå ner till "oss" eftersom solens bortfall i skogen lämnade utrymme endast åt den kalla vinden och Phipis näsa kopplades samman med munnen av två sega slingor snor.

På denna korta lilla tripp, och trots att jag hade mina ny införskaffade skobroddar, lyckades jag iaf sträcka mig i ljumsken när jag halkade fram med vagnen.
Därför motsatte jag mig inte så mycket när S meddelade att det varit så mycket på jobbet, pga sjukdomar, att vi hoppar motionspromisen för idag.

Istället sitter jag nu här med datorn och försöker knåpa ihop meningar innan de faller ur minnet helt.
Går sådär faktiskt.
För nu har jag glömt bort vad det var jag tänkte skriva från början.....



Kors i taket:
Bebis och Tyson sover i samma säng....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0