Updates

Tänkte jag skulle skriva ett roligt inlägg om hur min dag varit, men jag kommer inte på ngt.
Roligt alltså.

Dagen började superseg, väntan på att Phipi skulle somna så jag kunde sova jag med.
Trött så in i helvete!
Till slut så somnade hon och jag fick sova en stund jag med.
När vi vaknade så hade jag valet att åka till Maxi för att handla eller försöka få tag i det mesta på PE i gåvan. Blev gåvan eftersom tiden var knapp till kidsen skulle komma hem och de hade ingen egen nyckel.

Väl på PE träffar vi underbara T och J.... och jag visar upp mitt vanliga förvirrade "försöka tänka samtidigt som jag pratar" beteende (som jag själv hatar eftersom det är en total omöjlighet... tänka och tala samtidigt alltså) och har nu i efterhand ingen aning om vad vi talade om förutom kaffe och sova.. haha.
Irrade omkring i den lilla lilla affären ett bra tag innan jag drog mig hemåt igen.
Säkerligen utan hälften av det jag skulle ha eftersom Phipi ätit upp min inköpslista ;-)

Middag till kidsen när de kom hem. Stackarna... fortfarande en virrpanna.
MÅSTE verkligen komma på ett sätta att underhålla Phipi så hon inte måste springa runt benen på mig när jag ska stressa runt i vårt lilla kök.
Morsanojjan (hönsmamma) gör att jag KAN INTE släppa henne då jag är livrädd över att hon ska ramla och slå sig på stengolvet....
HUR BLIR MAN AV MED DEN RÄDSLAN?

Sen i väg på den efterlängtade fotbollsträningen och fick äran att se ett helt gäng med supertaggade killar som väntat hela vintern på att fotbollen skall dra igång igen!
Härligt!
Vad tjejerna skall göra nu när deras "säsong" är slut, har jag ingen aning om.

Nej... nu ska jag knoppa in, och maken kommer väl hem när han kommer.
Stackarn såg AIK vinna utan den minsta möjlighet att stanna för att fira, eller att ens kunna ta en öl. Att han inte stannade i Väsby en härlig dag som denna förstår jag inte....
Han kommer hem när jag somnat, och åker innan jag vaknat.
Jag är uppe alltså, men inte vaken ;-)

Seee... told ya!
Blev inget roligt....har inte något roligt att skriva :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0