Preventivmedel!

Ja, då är det dags igen.
Införskaffa ett mer konstant barnskydd än vanliga hemska kolapapper. Eftersom gyn undersökningar är något som liksom ingår i det hela och jag har fobier för en sådan enkel sak som när folk tar i mig... så är en gynundersökning inte direkt ngt som jag ser fram emot.
Och ja, jag vet.... det är "normalt" inte ngt som man ser fram emot....

Hur som helst.
Såg fram emot att kunna fixa skiten, och sedan glömma bort det tills det är dags att fylla på. Piller och dyl är inget för mig, eftersom jag är så glömsk.
Tidigare har jag kört sprutan, och det har funkat super!
Men nu får det bli annat. Fick lite information om sprutan i sig och eftersom jag har ledproblem så är det inget att rekomendera.
Så det får bli hormonspiral ist.

Fast... jag tror itne att det faktiskt finns något bättre preventivmedel än barn.... men att få hobbyknulla vore ju trevligt ibland.
Bara för skojs skull liksom. Vi är ju en av få däggdjur som faktiskt har sex enbart pga njutning och inte bara fortplantning. Även om det inträffar också ;-)

Jagar även hundvakt med ljus och lykta för den 19e, och har nu lagt den sista förhoppningen till mor & far... de kommer dock hem två dagar innan från Spanien, så jag är nu v ä l d i g t snäll....
Annars måste vi dock fira F en annan dag och då finns det inte tid förrän i April...

Kommentarer
Postat av: Jeppeerica

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-09-27 @ 07:29:43
URL: http://jeppeerica.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0