Phipi: Potta eller toalett?

Min pappa har inte läst biologi i gymnasiet och bevisligen var han inte riktigt närvarande när grundskolans genomgångar av ämnena gick av stapeln.
Han tror nämligen att jag inte växer om jag inte får en potta.
Jo, det stämmer. Han sa det till mamma!
- "Nej, ingen potta nu. Låt henne vara liten ett tag till.... "
Eh.... 

Nu hör det till saken att jag är EXTREMT röd på skinkorna och går därför helt utan blöja.
Sov även utan blöja eftersom det sved så in i h-skotta när det kom kiss i den. Och då hade det varit väldigt bra med en potta så jag hade kunnat sitta på den ist för på den stora toaletten.
Jag har bajsat och kissat hela morgonen på toaletten.
Toaletten fungerar visserligen den med... men jag sitter liksom så långt ner och måste hålla i mamma för att inte trilla i.
Så nu undrar jag, eftersom vi skall införskaffa hjälpmedel idag, Toalettring eller potta?


Kommentarer
Postat av: Nillo

Potta!!!! lite jag kan själv ;-)

2011-03-02 @ 10:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0