Överdos!

Bara... kämpa... lite... till....
Snark.
Ögonen håller på att gå i kors och jag skall bara hålla mig vaken tills det är dags för att sova middag.
Hur vi skall lösa dessa stunder, när Phipi inte sovit på natten, vet jag inte riktigt. Då menar jag inte nu, utan när studierna börjar och jag måste plugga när hon sover( och inte kan sova med).

I natt var det nämligen magknip som gällde och mini behövde magmassage och vandringar för att få i ordning på kistan igen. Till slut släppte det och vid 3 tiden kunde vi somna om igen. Lite oroligt till en början men sen gick det bra.
Eftersom det var så många olika saker som vi testade på igår, samt kombinationerna så är det lite svårt att avgöra vad det var som det blev för mycket av.
Russin, kiwi, jordgubbar och kakor.
Men, man fyller bara en gång per år.

När "proppen" väl släppt så var det bra igen. Och nu skall vi bara sova i kapp lite :-)

Annars... förutom natten som var, så tror jag faktiskt att hennes sovrutiner är på väg att ändras till en mer human tillvaro nattetid :-)
YEAS!!


(foto snott från T´s blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0