Parasiter

Nej, nu får det vara bra.
Jag har inte tid, om jag vill komma någon vart och bli någonting, att sitta och läsa aftonbladet då det ger mig så mycket ilska av alla snyltar historier. Aftonbladet måste bara ha stavat fel, för snyftar... nä, snyltar måste det vara.

Låt de rösta på Sossarna så får vi se vad som händer med SE. Att åren fram tills de blågröna tog över skulle visat dem ngt, är ju lite förvånande faktiskt... samtidigt så inser man ju även då hur många det egentligen är som lever på att andra ska betala för dem.
Göra rätt för sig, existerar visst inte.

FAN nu är jag där igen!!
Nä.... när det inte längre finns några pengar att ta från (typ Grekland) så kanske ni inser... och när ni väl gör det, finns det ingen kvar att arbeta upp ert bidrags samhälle.
Till och med de flesta parasiterna är smartare än så.... för de tar inte livet av sina värddjur. För de har liksom hajjat, att om de gör det, så dör de själva också.
De tar bara det de verkligen behöver, och lämnar resten.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0