Måndag... fast tisdag!

Ja, det blir det ju eftersom det var måndag i går, fast det var röd dag så 1a vardagen denna vecka är ju idag, så det är måndag fast tisdag.
Gjorde ett enormt misstag, att kliva upp utan att klä på mig.
Jag är långt ifrån 20 och utan BH så innebär det att lapparna hänger och dinglar. När jag nu sätter mig ner så ligger de på ett väldigt obekvämt sätt och värmen påminner mig ytterligare om att 20 gränsen är passerad eftersom jag svettas på magen...

I natt blev jag klar med Engelskauppdraget. Bror med tjej var här och när de åkt så var det bara att sätta sig med Shakespeare tills det var klart. Hade redan missat mitt egna "mål" om att ha det klart innan helgens slut. Visserligen var det röd dag i går med, så jag kan ju smita undan med att påstå att så är fallet... men nu var det antalet dagar jag räknade som jag skulle ha på mig att plugga.

Eftersom dagen inte direkt bjuder på en lugn studiestund, så ska jag nu underhålla lilla mini och förbannar mig själv innerligt för att jag inte införskaffade en liten barnpool som mini kunde plaska i på dagarna....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0