Man kan ju undra...



Om jag vore en högt uppsatt person i USA så skulle jag lägga ner mer energi på att begränsa invånarna än att skicka bomber över havet.
Sån´t här skulle få mig att skämmas.
Munkavle på dem och spärra in dem på ett litet avgränsat område där de kan leva i tron om ... ja, vad det nu är de tror på - spelar ju ingen roll, för de kommer ju inte direkt märka någon skillnad....

Man kan ju verkligen undra, om hjärnceller är en grej som totalt fallit bort från vissa Amerikaner.... Att se hur idiotiska de är, visar ju bara att "Norge Historier" är ute och att man numera borde tillägna dessa till Amerikanerna.

- "Hur vet du att de där Amerikanerna saknar hjärna?"
- "Prata med dem...."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir så ledsen när jag ser sånt här.. Förstår inte hur man kan känna och vara såhär.

2011-06-30 @ 19:21:06
Postat av: Tina

Fan vad förbannad jag blir när jag ser sånt här!! Kan inte fatta att någon uppfostrar sina barn så där i dagens samhälle

2011-07-01 @ 12:18:16
Postat av: anna

De borde inte få ha barn!!!

2011-07-01 @ 14:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0