Inte alls... inte det minsta!

Nu är mitt kaffe slut, och jag avundas inte alls de som kan åka till stranden.
Själv har jag överlåtit mina barn till svärmor hela dagen och skall tillägna dessa timmar till Engelska, råplugg. I morgon är de hemma igen, och jag skall då hinna träffa några bekanta samtidigt som jag misstänker att det blir en sväng till stranden.
Min tanke är att kanske hinna iväg till Östa, om någon hade lust att haka på.
Sedan onsdag och torsdag är de borta igen, över natten denna gång (yikes) och sedan räknar jag med att vara klar med engelskan (för denna gång) och skall istället kasta mig in i Matten.....

Men idag... är det bara Engelska som gäller.
Inomhus, eftersom solens reflexer på pappret i boken, bländar mig.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0