Hrmmm.....

Om det är något som jag fortfarande inte gillar, trots att vi flyttat ut på landet och får HELA naturen runt husknuten (om inte t o m i huset) så är det åskan.
Eller.... åskan i sig är ganska mysig, om den håller sig på någesånär avstånd... men ligger den precis över huset, eller i skogarna runt omkring, så känns det inte riktigt lika cozy längre.

Nyss sken solen starkt och härligt, mullrade gjorde det på avstånd... lagom härligt och somrigt när jag var ute i växthuset för att kolla in plantorna.
Men nu... när de mörka molnen lagt sig ovanför och jag inser att jag faktiskt är helt ensam hemma med en sovandes mini... så önskar jag att fotbollsträningen var slut så alla andra kom hem ;-)

Kaxighet är bara en mask!
Mot naturens makter står man maktlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0