Wow... vad hände?

Först panikslagen över att jag slösat tid på annat ist för att studera (2 dagar) och sedan skicka in uppdraget redan idag! När det skulle vara inne på fredag!

Vad fan hände?

Nu sitter jag ist här som på nålar, då jag personligen tyckte allt verkade så lätt.
Jag förstod, jag kopplade och svaren gick av bara farten.
ALDRIG hänt förut.
Därför är jag nu helt övertygad om att jag fått precis allt om bakfoten och kommer ha fel på varenda tal.
Det är det enda logiska!

Inte för att jag har mindre studier, nejdå.... har 6 prov nu resten av Juli + Augusti och sedan de muntliga i slutet på Augusti.
Till skillnad från tidigare, kan jag nu iaf känna att jag kan variera studierna mellan de ämnen jag läser och inte behöva råplugga ett ämne i taget.
Vi får väl hoppas det håller i sig.

Skickade in Eng provet för snart en vecka sedan, och väntar fortf på rättning av det.
Väldigt långa 48 tim måste jag säga..... De skall nämligen vara rättade inom 48 tim från det att man skickar in dem.... hrm.... Nog för att jag ville kunna tänja på tiden, men inte så...
Aja, det kommer väl när det kommer.

Nu är kl inte ens 12 och jag tänker faktiskt, för en gångs skull ta och knoppa in. I morgon skall jag umgås med mina kära barn och kanske t o m passa på att träffa lite vänner ;-)
Får se vad vi hittar på.

...............................

WEEEEEIIIIIIIII!!!!!!!
Till skillnad från läraren som aldrig rättar, så är Matteläraren snabb som fan!!
Fick tillbaka det redan i kväll och jag fick MVG!!!!!
M V G!!!!!
Så, varför jublar jag?
Jo för att det är första gången som det kändes som om jag kunde allt, och första gången som jag kände att jag verkligen förtjänade det betyg jag fick!!!
I DAG ÄR JAG VÄLDIGT STOLT ÖVER MIG SJÄLV!
(Klapp på axeln och spark i röven inför nästa prov - taggad som fan nu!!)



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0