Tomat!

Men knappast från trädgårdslandet.

Nope!

Har tillbringat hela dagen i Eskilstuna... Närmare bestämt Sundbyholm och Islandshäst SM!
Wow!
Vilka vackra hästar!!

Men det var ju inte så att jag smorde in mig i ansiktet med någon solskyddsfaktor, eller att jag var smart nog att inte ha solglasögonen på mig ;-)



För mig blev det endast EN dag (suger) eftersom jag inte har tid med mer (suger ännu mer). Men nya ridbyxor införskaffade jag mig iaf ;-)

I morgon är det en annan stor dag!!!
Det är nämligen 12 år sedan min älskade dotter föddes!!!


♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Kommentarer
Postat av: simones

Snygga piercimgar där, klär sig galant :)

2011-07-11 @ 11:45:43
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0