Till alla sommarstuge ägare!

Jag tänkte bara passa på att informera om att sommaren snart är slut.
Eran semester är snart slut.
Då måste ni bege er tillbaka till betong gettot och trånga lägenheten, med sorgen lämna de tysta, lugna, idylliska som gör att man slappnar av i hela kroppen oavsett hur stressig tillvaron är.
De öppna landskapen där man känner doften av natur som de svala sommarbrisarna bär med sig.
Solen som går upp ... och solen som går ner... och när man faktiskt kan följa detta vackra skådespel från samma plats genom att bara stanna upp och beskåda.

Jag tänker på er.
Lider med er jättemycket.... samtidigt som jag tillägger:
- Jag bor här, så jag behöver aldrig mer känna sorgen över "att åka hem" ;-)
Jag liter med Er!





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0