Sorry fan!

Lite taskigt med uppdateringar på sistånde.. men shit happens... piss också för den delen ;-)

Just nu är vi så lyckligt lottade att vi fått besök av en go tjej som underhåller kidsen hela dagarna.
Love it!
Barnflicka är ju fan super!
Maken har fått ryggskott (stackarn är ju inte van att jobba), men tack vara SysterdotterIna så kan jag hålla på med mitt iaf ;-)

När jag var och red i går hade jag en konstig känsla om att allt inte var som det skulle. Med liten tanke på att det faktiskt inte behövde vara ngt, så började jag fundera på att vi kanske skulle stöta på ngt djur eller så ute... något kommer att ske iaf... det kände jag på mig.
Men... eftersom jag varit ganska så rädd emellanåt så måste jag ju även ha det öppet om att det kunde vara min egna nojja som gjorde det.
Men icke.
Damen hade ont vid örat och gjorde precis som vilken annan Dam med värk skulle gjort.
Tjurat.
Så det blev bara en kort vända.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0