Problematiskt

Sedan jag började med mina odlingar, så har jag extremt svårt att äta en grönsak eller dyl med frön... utan att sätta några i jorden.
Detta har resulterat i att jag har väldigt många tomatplantor...
Olika sorter, men jag vet inte vilka som e vilka.

Eftersom varje tomat blir ca 3-4 plantor minst.... så är det nog tur att jag inte äter tomat så ofta.
Fast å andra sidan... fortsätter det så här så måste jag snart börja äta en massa tomat....

Gott att göra till grillmat är tomat i ugn.
Dela tomaterna i halvor, lägg upp dem på en plåt med "delningen" uppåt.
Krydda med oregano, svartpeppar paprika, cayenne och chili
Riv rikligt med parmesanost ovanpå tomaterna

yuom youm



OBS!!
Ej mina tomater på bild.
Jag har en jävla massa plantor, men inte en enda jävla tomatjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0