Oundvikligt

Hur många har inte varit på en fest, där samtalsämnet glider in på ämnen som inte direkt trissar upp dunket.
Nu är jag ju inte 20 längre, faktiskt inte ens 35 längre, så något högt dunk lär det ju inte bli iaf...
Gillar hastigheten av gott sällskap, god mat och många krampaktiga skratt i mag gropen.

Men vissa ämnen GÅR bara inte att twista om, allra helst inte om det börjar om och om och om igen.
Då är det schmutt att bara sitta och lyssna.
Normalt är jag inte den som klarar av det, men då min humor oftast hamnar på kiss, bajs och sexnivån med lite alkohol i kroppen, så har jag inte så mycket val när man talar om vissa ämnen.

Jag tar igen det med värdinnan ♥ vilken dag som helst :-)

Nu ska jag raca så jag hinner räkna lite matte innan maken kommer hem, vi ska hämta bilen och sedan iväg igen....
Kidsen väckte mig i morse med orden: "När ska vi åka?"
Och innan jag ens klivit ur sängen så hade de frågat mig typ 15 gånger om jag SMSat moster och frågat om de kunde komma nu.
Min gissning är att de ser fram emot det, hehe.
Slötittar på tv och det är visst något springlopp på TV4sport och jag blir återigen sugen på att börja springa... Men inte när skallen är seg och kroppen känns som om den skulle lägga av om jag rör mig för mycket :-)
Samtidigt börjar jag verkligen känna att mina ursäkter börjar avta.... inte för att de börjar bli dags, men varenda ursäkt känns utnött..... hrm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0