Oj då... så kan det gå!

Trots att man bor långt ute i skogen, så hindrar det faktiskt inte att man kan stanna förbi grannen "på vägen hem" och ta sig ett glas vin eller två ;-)
Först ut till hästarna, fast det blev ingen direkt ridning för mig pga att vi blev "en häst kort". Jag valde att stanna vid hagen och spana in den vackra, men ack så spralliga snuttan.
Hästrädda jag satt kvar på utsidan av hagen och njöt av hennes språng och påhitt när hon blev ensam kvar i hagen.

Sen åkte vi hem och stannade vid grannen för att spana in den lokal som vi skall göra till "kvartersPub".
Litet.
Mysigt.
Riktigt Nice.
Tänker en kort, mycket kort, stund på det äldre paret som bor precis bredvid.... Sen tänker jag på annat.
Till det tog vi ett par glas vin, snackade en massa ord i sommarnatten och njöt...
Wooops så var klockan 00.00 och det var MÖRKT ute.

I morgon hoppas jag på att kunna hämta hem hönsen och tuppen om de fortfarande finns kvar, och plugga lite då jag faktiskt har en massa att plugga.
Söndag är det soptippen, fixa stängslet till hästarna som skall byta hage och sedan bär det av till Väsby för att fira SiggeStardust som fyller år( fast han fyller iofs i morgon)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0