Justin Bieber

I guess u noticed.... la la la laaa...
FAN!
Nog för att det är en variant av en nonBiebersång, men den börjar bli minst lika irriterande i skallen på mig.


Ni får missförstå mig fel, men jag tycker faktiskt att Mr JB är helt ok.
Har ingenting emot hans låtar, men när det låter som om skivorna (ja, vissa kanske inte ens vet vad en skiva är/var) hakat upp sig, så känns det som att det skulle vara helt ok att byta låt... kanske t o m artist.

******

Maken har sin halvårs sovmorgon just nu.
Det betyder att det är ungefär en gång per halvår som JAG går upp med Phipi när vi båda har semester.... eller, jag menar, är hemma.
I väntan på att han skall vakna, så sitter jag nu här och dricker min morgonkaffe och tittar på när Phipi rensar hans PCbääääg.

Ja, ni läste rätt.
PC!
Maken har klivit ner från Machästen och lallar nu runt med en PC.
Självfallet finns det en anledning till att han tar sig an denna kloss.
Och de som känner till... VET att när det gäller spel, så är PC tydligen överlägsen Mac (jag besitter absolut inga som helst kunskaper inom området).
Meeen... vad vet jag.
Spelar inte W.o.w längre, och när det väl är dags för mig, så funkar Mac´en alldeles utmärkt.
Pang pang spelen (som ger såååååå mycket) får han hålla för sig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0