Jag försöker verkligen....

Ja det gör jag.
Försöker hålla mig till att lära Phipi de ord som "alla andra gör".
Som Snippa.

Phipi har en period just nu där hon verkar försöka ta bort sin könsdel med brutala grepp varenda gång som jag byter blöja på henne.
Men en noga tanke bakom säger jag:
" Var försiktig med Snippan (samtidigt som jag ryser av den skumma kopplingen... snippa liksom, kommer ju ändå som en feminisering av snopp vilket är URLÖJLIGT)"

Min dotter svarar med sin underbara papegojstämma:
"Ditta!"
Jaaa.... vad ska man säga?
Lika bra att lära sig rätt från början.
Fitta heter det.
Inte Snippa!

Kommentarer
Postat av: Satu

Hahaha bra att du försöker. SNIPPA är världens bästa ord. F ordet är så fult att det vågar jag inte ens skriva =)

2011-07-20 @ 12:06:17
Postat av: Nillo



Nja just ordet F e inte bra.

;-)

Gör som kattis "puppilura"

2011-07-20 @ 15:34:42
Postat av: Linn

Fin blogg!

Kika gärna in på min blogg och delta i veckans blogg-tävlingen som pågår just nu, du behöver bara skriva "jag är med" och kan ha chansen om iaf några fler läsare hih!

Kram

direktlänk: http://linnhahne.myshowroom.se/veckans-blogg-vinnarna-2/#comment

2011-07-21 @ 12:56:50
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0