Fruktansvärt frustrerande

och en aningens panikskapande!

Placet jag studerar hos, på distans, har bytt plattform. Två av mina tre ämnen är inskrivna i den som stängdes ner, och skulle flyttas över till den andra, nya plattformen.
No probs kan man tycka.
Men faktiskt så kan det uppstå ett litet problem.
Typ.... en sådant litet där man inte KOMMER ÅT de kurser som man skall läsa... och problemet blir en aningen panikartat när dagarna tickar på och prov som skall gå av stapeln inom en vecka. I det andra ämnet har jag prov om två veckor. Inte i något av fallen kommer jag ens åt informationen om VAD jag skall studera inför dessa prov.

I ett sådant läge säger jag inte bara "Duh... bommer" utan använder mig av en aningen enklare stavning i form av "Gaaaahhhhhhhhhhh" och gärna ett par utropstecken efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0