Får besök!

Idag kommer en kille som skall kolla på mina parakiter.
Han kommer från Märsta.
Det kommer bli en hård koncentration, då jag misstänker att jag är den absolut sämsta person att förstå Svenska med brytning.
All sorts brytning.
När jag jobbade på Kundtjänst förut, så fick jag tala Engelska i vissa perioder med grabbarna nere på kontoret i Malmö.
Alltid kul att man kan roa någon.

Som tur är så var den här killen väldigt tålmodig när det gällde mig och mina: - "Ursäkta, vad sa du nu... " samtidigt som jag panikslaget tänkte "Herregud!! Jag kommer ju aldrig förstå varför den här killen har ringt mig"
Men han gav inte upp, och inte heller blev han irriterad på mig... så även om det tar tid, så finns det hopp för mig ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0