En liten tripp

Ah... vi vaknade, väntade in att sonen kunde åka till sin kompis och sen drog vi tjejer in till Enköping för att spana in Växtriket.
Me like a lot!

Strosade runt och fick en massa idéer och tankar till vår trädgård.
Blir grymt sugen på att fixa iordning del efter del nu, men måste avvakta för att jag inte har tid helt enkelt. Ingen ide att göra det halvdant.


Den här lampan skulle vara grym i paviljongen.... men priset var grymt även det, så jag hoppar det tror jag. ALDRIG att jag betalar 3000kr för en lampa!!

Det blev iaf 16 st blommor/växter och med dem så fick mina krukor fyllda :-)

Nu är det bara resten av tomten som inte riktigt passar in.....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmmmmm, visst är d nice! Skulle kunna handla järnet där!

Like alot!

Längtar efter er, ses kanske i nästa vecka.

Kramar

2011-07-07 @ 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0