Drömmar

Drömmar måste man ha.
En inombords resa, där det inte finns några som helst begränsningar.
Som hoppet.
Man lever på hoppet!
Ok... det är ju lite relativt det med.
Jag menar, det beror ju på VART man hoppar s a s. Men även vid dessa hemska tillfällen så kan man ju säga att man "lever på hoppet".
Men nu var det drömmar jag tänkte på.

Barnen drömde sig bort en sväng idag.
Resan blev inte så lång, men ändå väldigt avlägsen.
De började prata om vilka klubbar som de är medlemmar i. AIK klubben, BR klubben osv.
Sen kom E på att de faktiskt är medlemmar i Mcd Klubben också, och att de faktiskt brukar skicka ut en nice litet Happy Meal i present varje år.

Mcd ligger så långt härifrån, så det är liksom inget som blir av (som om vi skulle lida av det) så de började spinna vidare på drömmarna. Rabblade olika menyer och jämförde dem med BK.

Jag antar att även det måste räknas till drömmar, även om jag hoppas att de ...ja, har lite större drömmar också.
Och då menar jag inte större Meal.


Kommentarer
Postat av: Ida

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 06:40:56
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0