Bygglov!

Priset på fastighets marknaden sjunker och det kan man ju förstå. Saker och ting är inte längre vad de en gång var.
Långt ifrån.
Stod och tänkte på talesättet:
" Min kropp är mitt tempel"
Och det stämmer ju, iaf för snäckorna som tillbringar hela sitt liv med att bygga upp, bygga ut och finslipa snäckan.

När det gäller MIN kropp kan jag bara säga: " Yeah! Right"

Vilket århundrade byggdes det?
Det finns ju mer beläggningar på denna, än vad det finns på gamla fornborgar!
Och VEM har gett tillåtelse till att bygga ut?
Ingen vettig person kan ju ha godkännt dessa ritningar!
Sen kan man ju även fråga sig VAR I HELVETE den där jävla fastighetsskötaren tagit vägen!
Allt håller ju på att förfalla totalt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0