Damn it!!

. -"Vad är det med dig" frågar maken och kikar i backspegeln. Vi har varit förbi Embla med lite morötter, och för att stilla min abstinens då jag tvingades ställa in ridning idag. Hela jag bara vill dit men långt bak i skallen försöker förnuftet göra sig till känna. Jag måste verkligen prioritera studier och målningen av huset... Frågan som min make ställde fick mig dock att inse att ett litet snabbt besök INTE alls tillfredsställt mig och jag hade skrynklat ihop ansiktet som ett surt litet barn... Attans! Jag är fast!


Kommentarer
Postat av: Tuss

Det är platå fram vid tån så för foten blir det egentligen bara tio cm :) Men det är inte så svårt som det verkar :)

2011-07-30 @ 02:59:00
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0