zzzzyyikeszzzz

Så jävla trött.
Jag lyckades igår med bedriften att få Phipi att somna vid 19.30
Detta innebar att hon vaknade vid 23 tiden och var lite piggare än vanligt. Somnade om visserligen, men det tog en liten stund.
Sen vaknade hon igen vid 4 tiden och samma sak där. Så när hon pigg som en liten ängel jollrar kl 06.00 på morgonen var det INTE en pigg mor som kikade över sängkanten....
Men det var bara att palla sig upp, och lägga förhoppningarna till fm sovandet!

But noooo!
Phipi hade ju sovit så länge och så bra, så hon knoppade endast in i 20 min vilket var lagom för mig att komma ner i varv och n ä s t a n somna innan det var dags att kliva upp igen.
De stora kidsen slutar ju 12.20 idag så någon möjlighet att sova på em finns inte!

Nu sitter jag här, med mina planer om dagen och funderar på hur jag skall komma ur den här zombie tillståndet, samtidigt som Phipi trycker i sig sin enormt nyttiga lunch bestående av några makaroner ;-) De som inte hundarna får alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0