Vad ska jag säga....

Mitt liv är i en period då jag inte har mycket egen vilja. Eller ... jag har, men den ger omedelbar vikan för krokodiltårarnas mästare.
Vi går och går och går.... övar över övar....
Hon gör enorma framsteg, och hennes mor är numera konstant användare av Voltaren Gel.

Men vad ska jag göra?
Barnen är ju så söta när de korvar i hop munnen och trycker ut det där tjutet samtidigt som de kisar med ena ögat för att se om deras tilltänkta objekt reagerat som det ska.
Om inte.... kommer ett litet gulligt joller, för att sedan bytas ut mot krokodiltårarna igen så fort man har uppmärksamheten tillbaka.
Önskar bara att det hade funnits en volymknapp samt att vi inte haft 3.80 i takhöjd så tonerna inte studsar så mycket.

Phipi Videoblogg:


De stora kidsen r i skolan och jag längtar redan tills de kommer hem :-)

Kommentarer
Postat av: Alexanderjohanne

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-11-10 @ 11:30:54
URL: http://alexanderjohanne.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0