YES!!!

Jag kan prutta igen!
UTAN att riskera ... dekorationer på insidan av byxan!

Sitter och tittar på ett program om p-lisor i USA.
Jösses... det är verkligen ett jobb som jag inte skulle vilja ha.
Jag som tyckte det var tufft att jobba som BlackJack dealer.... men det är inget i jämförelse!

Nej... Efter att ha gjort i ordning matsäckarna till kidsen så sitter jag nu ner för första gången i kväll. Ögonen går i kors och jag ser fram emot att få sova.
FINALLY!

Kidsen kom in idag och påtalade att de kände sig bortglömda. Att vi inte har tid med dem....
Jag klandrar dem inte.
Det som förvånar mig, är att det inte kommit tidigare.
Allt som ändrats så mycket på sista tiden för dem, emot hur de hade det tidigare när vi bodde i väsby och de inte hade en lillasyster.
Flytten i sig är en stor omställning, och på det har de fått en lillasyster som tar mycket tid och gör att jag inte kan släppa allt och komma direkt när de ropar... som förr.
Det är en omställning de måste genomgå, men inte utan att jag lyssnar på vad de har att säga och gör vad jag kan för att tänka på hur värdefull den tid jag har med dem (utan Phipi) faktiskt är.
Vi behöver påminna varandra om det.
(Föga är de medvetna om överraskningen i helgen...hehe... )
Men jag är grymt stolt över dem, hur moget de tog upp saken till diskution trots att det är en väldigt svår sak att ta upp med en förälder.
♥ Mina älskade små barn ♥
Jag vill passa på att tipsa om deras bloggar:

Emilia Oliwer

Nyss slog en sak mig!
HELVETE!
ÖF kl 13 och kl 14 skall jag hämta kidsen! SKIT!
Får dra dit lite tidigare och så kan jag inte stanna så länge... bajs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0