WTF!!!!

Jag är fruktansvärt avundsjuk.
Svägerskan har gaddat sig och har nu nästan hela armen klar ner till handleden.
Tre tatueringar gjorde hon nu inom kort. Ascoola!
E skall in igen i morgon och avsluta sin grymma på benet.

Så jag utbrister i ren och hård besvikelse till min käre make, att det kommer ta aaas lång tid innan jag är klar med min tatuering!
Eftersom den bara kommit till skuldran, skall ner över axeln och fortsatt ner för armen....
Hur lång tid tar liksom inte det innan jag kommit så långt!
Och hur dyrt kommer inte det bli??
Lite här och lite där... kommer ju vara minst 50 innan det är klart!!!
- "Neeej älskling, det tar inte så lång tid" säger maken till mig, och jag trodde det var av medlidande.... tills han fortsätter:
- "Det är ju faktiskt inte så lång tid kvar tills du fyller 50...."

Jag vacklar, får svårt att andas ..... är chockad.
Av någon anledning tycks han tro att han kan håna min ålder ostraffat..... hämden är ljuv my love... hämden är ljuv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0