What to do doe?

Inte för att jag önskar skvallra till alla som känner min käre make, men han fyller ju faktiskt 35 år inom kort. Så snart som nästa helg faktiskt( 12 feb - gifte oss samma datum för att jag aldrig skulle glömma bröllopsdagen, men tammefan om jag inte missar det varje år iaf).
Ja, ni ser rätt.
Även denna lilla snorunge har vuxit upp och blivit stor!

Till mitt dilemma, är att jag återigen är belagd med shoppingförbud( förstår verkligen inte. Är inte plastkort gjorda för att användas, även om de inte har mitt namn på dem??) och har med, I SÄRKLASS, sveriges mesta prylbög att göra.
Dvs... det han vill ha, det skaffar han sig.
ASAP!
Vilket ger MIG som fru, en extremt minemal chans att hinna agera snabbt de få gånger som han över huvud taget YTTRAR sig om något som han "vill ha" innan han införskaffar det själv.
Dessutom så höjs då summorna på det som "blir kvar" till hutlösa "du- behöver- ett- plastkort- för- att- klara- det- här- priset- utan- att- upptäckas" priser.

Nu... en vecka innan hans födelsedag... så sitter jag nu här och har inte den blekaste om vad fan jag ska ge honom.
Kanske överaska honom med en barnfri kväll och sexiga underkläder?

... eller näää....
Kanske kan det funka om jag kör med motsattsen... ist för att dölja det med minimalt, så kan jag visa det som är väsentligt... och hålla det andra borta från... blickfånget.


Näääääää... jag har faktiskt inte den blekaste aning.....
En puss i påsk kanske....


Kommentarer
Postat av: Islanningen

jag tycker du skall overraska honom med en mysig middag, bara du och han och overnattning. Rekommenderar varmt Hasseludden, bra mat, bra upplevelse, mysigt.

2011-02-04 @ 09:01:42
Postat av: Cin

Dear Goodfather,

Det är en alldeles förträfflig ide :-)

2011-02-04 @ 09:30:20
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Nillo

Håller med...

2011-02-04 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0