Update

Update... det måste vara det som kallas för en "bra date" eller en date som "går vidare"... och då borde det ju heta downdate om det är en misslyckad date.
Kanske borde kolla det där med Joo... hon har ju koll, jag ... ja, låt oss säga att det var ett tag sedan jag var i den branchen, och när jag var där var det bara som hastigast.
Tror fan faktiskt att jag ALDRIG varit på en date.... träff ja, men date... nope.
Med träff menar jag att man träffas, men inte själva så det kan inte ses som en date.

Hur som helst så var det egentligen inget alls om dater jag skulle skriva utan mera som det engelska ordet för uppdateringar...
Men eftersom jag nu slösat denna tid på att ist skriva om dater så är tiden med andra ord ... slut.

Kortfattat:
- Phipi använder numera ALLT hon kommer åt till att ställa sig upp.
- Hon kryper fortfarande inte, men tar sig fram genom att hasa på rumpan.
- Huset är inte barnsäkrat.... utan det tar vi vart eftersom - vilket gör att hariga jag måste se henne hela tiden.
- DLaktueoatil..... Det finns inget ställe där jag kan skriva utan att hennes flinka små fingrar blandar sig i.
... därför lite mycket nu :-) Men underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0