Snark.. men snart så!

Det är inte lätt att försöka planera saker när man har en liten igel på benet.
Låter gör den hela tiden dessutom (höga toner, vems ide var det att para sig med en sångerskas son??? .... ), så telefonsamtal är inte att rekomendera.

Men samtidigt kan jag ju inte låta bli.
Det är ju min älskades födelsedag, och jag vill ju så gärna fixa för honom och göra dagen speciell.
Snöovädret som drog över oss i dag, förstörde det som planerats för dagen... men det finns inget som inte har något gott med sig och nu blir det mycket bättre än vad som var tänkt från början.

I morgon firar vi även vår 6e bröllopsdag.



- Love u man!
- Fuck u Marcus!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 14:23:07
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0