Rutiner

Nu är det ju väldigt sällan som det blir som man tänkt sig, men det betyder ju inte att man skall strunta i att "tänka sig" bara för det.
Det är en grej jag behöver lära mig.

Var faktiskt ganska inställd på att behöva göra en sak på ett visst sätt, men insåg - för bara ett par timmar sedan - att det inte behöver vara så. Det finns alternativ.

Den här veckan ser mina planer ut följande (laga mat och kidsens träning är konternuerliga och jag skriver därför inte ut dem:

Mån:
- Plocka ur och i diskmaskinen och städa diskbänken, om inte maken redan gjort det.
- Vika tvätt
- Plantera
- Banken kl 10
- Bära in ved
- Motionspromis med brudarna
- Kolla studier

Tis:
- Tvätta och vika tvätt
- Fixa i Phipis rum
- Baka LCHF bröd
- Dammsuga och torka golv

Ons:
- Tvätta och vika tvätt
- Byta sängkläder
- Tvätta toaletterna

Tors:
- Det jag inte hunnit med av ovanstående
- Motionspromis med brudarna

Fredag:
- Det jag inte hunnit med av ovanstående

Lördag:
- Sommarstugan

Söndag:
- Oliwer match
- Sommarstugan

Sen kommer en ny vecka, och vi får se vad som står på agendan då. Tvätthögen är ju gigantisk och jag vill gärna få bort den innan Thailand... fylls ju dagligen på oxå haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0